Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

frågor!!

Av Emma Johansson - 30 mars 2014 10:33

Hej!Nu tänte jag svara på 10 st frågor så vi sätter i gång med det! 


1.har du några djur i så fall vad heter dom och vad är det för djur?

ja det har jag, jag har en egen kanin som heter isbjörnensen och så har vi hela min familj djur tillsammans och det är:

4 katter Milo Chilla Eliot och Laban

4 kaniner Oliver Bianka Flodis och Isbjörnen men den är ju min egen

2 ödlor Sampler och Jack.

jag kommer lägga upp bilder på några av djuren sen från min mobil för jag har inga bilder på dom på min dator.


2. Vad har du för mobil?

jag har en iphone 4s i vitt.


3. Vad är din favorit mat?

Jag har två favorit rätter och jag kan inte välja en av dom så:

Potatis och Torsk med remuladsås och farfara ärtor och

Majskyckling med Ris.


4. 5 av dina favorit färger?

Jag gillar typ alla färger men om jag mmåste välja så är det nog: Grön, Blå, Vitt, Ljus Röd och Ljus Rosa.


5.Vad heter din Mamma, Pappa, Bror och så vidare?

Mamma heter Jane

Pappa heter Johan

Store bror heter Simon

Lille bror heter Freddie.


6.varför började du Blogga från första början?

Jag började Blogga för att jag tyckte att det skule varit roligt att skriva och se hur många det är som kollar på min blogg och även om det inte är så många som är inne och kollar vad det är jag skriver så vill jag ändå  Blogga det kommer ju bli mer och mer efter  ett tag.


7.Bästa vänner?

Jag har inte så många Bästa vänner men dom heter:

Tilde

Mathilda

Ida

Emma

Nellie

Linnea

Samantha

Aaa typ dom


8.Kan du lägga ut mer på Bloggen?

Jag  försöker göra det s ofta som möjligt, som ni kanske märker så lägger jag ut mer på helgen än vad jag gör på veckan och det är för att det är läxor och prov och jag vill ju hinna med att vara med mina vänner.


9. Lägger du ut videors på yb?

Nej det gör jag inte jag kanske ska börja d´med det eller så Bloggar jag bara jag får se.


10. hur många år är du och vilken klass går du i?

jag är 11år snart 12år och jag går i 5:an.



Ja det var dom här frågorna och det är ju någrra som har skrivit domma till mig på instagram och på andra ställen med.. bilder kommer på djuren snart men hej då så länge!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - 31 maj 2014 12:15

Hej! Som ni kanske förstod skulle jag berätta något som jag gjorde i torsdags.. Jag, Emma, Christian och Jacob cyklade till elleholm badade och så där.. När vi cyklade hem bestämmde vi att vi skulle äta pizza på mona lisa.. Det gjorde vi då och efter...

Av Emma Johansson - 31 maj 2014 12:11

Hej nu är det ett tag sen jag skrev något på bloggen.. Jag har haft det lite jobbigt med vänner och sen har jag inte haft lust att skriva någon.. Men nu ska jag försöka uppdatera så ofta som möjligt ...

Av Emma Johansson - 11 april 2014 16:46


Hej! Nu är det PåskLov känns jätte skönt.. Nu är jag på väg till pappa (jag saknar honom) sitter och lysnar på musik nu... Vet inte vad jag ska skriva med men en sak vet jag... I dag hade jag Engelska-Prov jag tror det gick ganska bra det gick ganska...

Av Emma Johansson - 10 april 2014 07:24


God morgon! Nu har jag inte skrivit något på länge de är för att jag har haft Matte-Prov och det pluggade jag till och sen så i morgon är det Engelska-Prov och det ska jag blrja plugga på i dag (jag är väldigt smart) ja det är dörför det inte har kom...

?

Av Emma Johansson - 2 april 2014 15:52

Hej! I går kom det inte upp något på bloggen förlåt för det... Nu tittar jag på tv film (den är inte bra)....men hej då! ...

Presentation

Hej! tjej på 11år heter Emma johansson kolla järna in min Blogg och kommentera/gilla

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards