Alla inlägg under mars 2014

Av Emma Johansson - 31 mars 2014 20:40

hej! ville bara tipsa om min bästa väns blogg www.bloggplatsen.linnsiss.se så kolla in hennes blogg hej då!

Av Emma Johansson - 31 mars 2014 16:15

Hej! Vlle bara visa vad jag har gjort i slöjden (vet ine varför) till min lille bror :)

Som sakt vet inte varför jag lägger ut det här XD

Av Emma Johansson - 31 mars 2014 16:09

Hej! I dag blir det kanske en video som jag kommer att lägga upp på bloggen vi får se om jag gör det i dag eller så gör jag det någon anan gång och det kommer då att vara TMI-Tag då men ville bara säga det så hej då!

Av Emma Johansson - 30 mars 2014 20:47

Hej nu har jag kommit hem till mamma det käns skönt att bara ligga i sofan och slapna av.. Men nu ska jag ta något att äta så ja detta var ett litet inlägg men men hej då!

Av Emma Johansson - 30 mars 2014 11:22

Hej! Nu kommer bilderna på djuren!!

Milo och Chilla, Chilla är den som är minst av dom.

Eliot och Laban, Laban är den som är vit* och Eliot den andra...

Sampler och Jack, man ser nästan ingen skillnad på dom på det kortet..

Här är bilder på kaninerna men det är bara på " Isbjörnen och Oliver Men i bakgrunden om Isbjörnen är Flodis... Isbjörnen är den vita Och Flodis är grå och Oliver är på det kortet där det inte är en vit kanin XD

Av Emma Johansson - 30 mars 2014 10:33

Hej!Nu tänte jag svara på 10 st frågor så vi sätter i gång med det! 


1.har du några djur i så fall vad heter dom och vad är det för djur?

ja det har jag, jag har en egen kanin som heter isbjörnensen och så har vi hela min familj djur tillsammans och det är:

4 katter Milo Chilla Eliot och Laban

4 kaniner Oliver Bianka Flodis och Isbjörnen men den är ju min egen

2 ödlor Sampler och Jack.

jag kommer lägga upp bilder på några av djuren sen från min mobil för jag har inga bilder på dom på min dator.


2. Vad har du för mobil?

jag har en iphone 4s i vitt.


3. Vad är din favorit mat?

Jag har två favorit rätter och jag kan inte välja en av dom så:

Potatis och Torsk med remuladsås och farfara ärtor och

Majskyckling med Ris.


4. 5 av dina favorit färger?

Jag gillar typ alla färger men om jag mmåste välja så är det nog: Grön, Blå, Vitt, Ljus Röd och Ljus Rosa.


5.Vad heter din Mamma, Pappa, Bror och så vidare?

Mamma heter Jane

Pappa heter Johan

Store bror heter Simon

Lille bror heter Freddie.


6.varför började du Blogga från första början?

Jag började Blogga för att jag tyckte att det skule varit roligt att skriva och se hur många det är som kollar på min blogg och även om det inte är så många som är inne och kollar vad det är jag skriver så vill jag ändå  Blogga det kommer ju bli mer och mer efter  ett tag.


7.Bästa vänner?

Jag har inte så många Bästa vänner men dom heter:

Tilde

Mathilda

Ida

Emma

Nellie

Linnea

Samantha

Aaa typ dom


8.Kan du lägga ut mer på Bloggen?

Jag  försöker göra det s ofta som möjligt, som ni kanske märker så lägger jag ut mer på helgen än vad jag gör på veckan och det är för att det är läxor och prov och jag vill ju hinna med att vara med mina vänner.


9. Lägger du ut videors på yb?

Nej det gör jag inte jag kanske ska börja d´med det eller så Bloggar jag bara jag får se.


10. hur många år är du och vilken klass går du i?

jag är 11år snart 12år och jag går i 5:an.



Ja det var dom här frågorna och det är ju någrra som har skrivit domma till mig på instagram och på andra ställen med.. bilder kommer på djuren snart men hej då så länge!!



Av Emma Johansson - 30 mars 2014 10:33

Hej!Nu tänte jag svara på 10 st frågor så vi sätter i gång med det! 


1.har du några djur i så fall vad heter dom och vad är det för djur?

ja det har jag, jag har en egen kanin som heter isbjörnensen och så har vi hela min familj djur tillsammans och det är:

4 katter Milo Chilla Eliot och Laban

4 kaniner Oliver Bianka Flodis och Isbjörnen men den är ju min egen

2 ödlor Sampler och Jack.

jag kommer lägga upp bilder på några av djuren sen från min mobil för jag har inga bilder på dom på min dator.


2. Vad har du för mobil?

jag har en iphone 4s i vitt.


3. Vad är din favorit mat?

Jag har två favorit rätter och jag kan inte välja en av dom så:

Potatis och Torsk med remuladsås och farfara ärtor och

Majskyckling med Ris.


4. 5 av dina favorit färger?

Jag gillar typ alla färger men om jag mmåste välja så är det nog: Grön, Blå, Vitt, Ljus Röd och Ljus Rosa.


5.Vad heter din Mamma, Pappa, Bror och så vidare?

Mamma heter Jane

Pappa heter Johan

Store bror heter Simon

Lille bror heter Freddie.


6.varför började du Blogga från första början?

Jag började Blogga för att jag tyckte att det skule varit roligt att skriva och se hur många det är som kollar på min blogg och även om det inte är så många som är inne och kollar vad det är jag skriver så vill jag ändå  Blogga det kommer ju bli mer och mer efter  ett tag.


7.Bästa vänner?

Jag har inte så många Bästa vänner men dom heter:

Tilde

Mathilda

Ida

Emma

Nellie

Linnea

Samantha

Aaa typ dom


8.Kan du lägga ut mer på Bloggen?

Jag  försöker göra det s ofta som möjligt, som ni kanske märker så lägger jag ut mer på helgen än vad jag gör på veckan och det är för att det är läxor och prov och jag vill ju hinna med att vara med mina vänner.


9. Lägger du ut videors på yb?

Nej det gör jag inte jag kanske ska börja d´med det eller så Bloggar jag bara jag får se.


10. hur många år är du och vilken klass går du i?

jag är 11år snart 12år och jag går i 5:an.



Ja det var dom här frågorna och det är ju någrra som har skrivit domma till mig på instagram och på andra ställen med.. bilder kommer på djuren snart men hej då så länge!!



Av Emma Johansson - 30 mars 2014 10:33

Hej!Nu tänte jag svara på 10 st frågor så vi sätter i gång med det! 


1.har du några djur i så fall vad heter dom och vad är det för djur?

ja det har jag, jag har en egen kanin som heter isbjörnensen och så har vi hela min familj djur tillsammans och det är:

4 katter Milo Chilla Eliot och Laban

4 kaniner Oliver Bianka Flodis och Isbjörnen men den är ju min egen

2 ödlor Sampler och Jack.

jag kommer lägga upp bilder på några av djuren sen från min mobil för jag har inga bilder på dom på min dator.


2. Vad har du för mobil?

jag har en iphone 4s i vitt.


3. Vad är din favorit mat?

Jag har två favorit rätter och jag kan inte välja en av dom så:

Potatis och Torsk med remuladsås och farfara ärtor och

Majskyckling med Ris.


4. 5 av dina favorit färger?

Jag gillar typ alla färger men om jag mmåste välja så är det nog: Grön, Blå, Vitt, Ljus Röd och Ljus Rosa.


5.Vad heter din Mamma, Pappa, Bror och så vidare?

Mamma heter Jane

Pappa heter Johan

Store bror heter Simon

Lille bror heter Freddie.


6.varför började du Blogga från första början?

Jag började Blogga för att jag tyckte att det skule varit roligt att skriva och se hur många det är som kollar på min blogg och även om det inte är så många som är inne och kollar vad det är jag skriver så vill jag ändå  Blogga det kommer ju bli mer och mer efter  ett tag.


7.Bästa vänner?

Jag har inte så många Bästa vänner men dom heter:

Tilde

Mathilda

Ida

Emma

Nellie

Linnea

Samantha

Aaa typ dom


8.Kan du lägga ut mer på Bloggen?

Jag  försöker göra det s ofta som möjligt, som ni kanske märker så lägger jag ut mer på helgen än vad jag gör på veckan och det är för att det är läxor och prov och jag vill ju hinna med att vara med mina vänner.


9. Lägger du ut videors på yb?

Nej det gör jag inte jag kanske ska börja d´med det eller så Bloggar jag bara jag får se.


10. hur många år är du och vilken klass går du i?

jag är 11år snart 12år och jag går i 5:an.



Ja det var dom här frågorna och det är ju någrra som har skrivit domma till mig på instagram och på andra ställen med.. bilder kommer på djuren snart men hej då så länge!!



Presentation

Hej! tjej på 11år heter Emma johansson kolla järna in min Blogg och kommentera/gilla

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards