Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Emma Johansson - 26 mars 2014 20:55

                             TMI

hej! jag har tänkt att jag ska göra en video alltså en TMI TAG så skriv fall ni vill att jag ska göra en sån video så kan ni ju kommentera. jag har skrivit ner dom frågorna som är för den Tagen så jag gör det ifall det är så att ni vill det så är det bara att starta en video..

Hej

Av Emma Johansson - 26 mars 2014 18:53

Hej! Nu var det länge sen igen men det är för att jag har haft prov och jätte mycket läxor... Jag kommer kanske inte skriva ett inlägg varje dag för det kommer jag inte hinna men så ofta som möjligt ska jag skriva vad jag gör och så.... Såå nu håller jag på med att plugga till ett NO-prov de ska vi ha på fredag och jag börjar plugga nu, det kommer nog inte gå så bra och sen har vi matte tills i morgon de har jag gjort och på fredag har jag skit mycket Engelska läxa... I morgon kanske jag ska vara med Emma L hoppas att hon kan... Denna veckan har inte jag gjort så mycket saker medt gjort läxor... Men ja det va vad jag hade att skriva denna gången ha det bra så länge och jag Saknar dig så mycket Linnea?? Hoppas att vi snart kan träffas.... Hej då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! tjej på 11år heter Emma johansson kolla järna in min Blogg och kommentera/gilla

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards